Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 12:39:49 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30167 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo alevik, 11110 
Nehatu-Loo-Lagedi tee L1 // 11302 Lagedi-Kostivere tee L1 // Jõepere // 
Kümniku // Lagedi tee 6a // Liini // Mäeotsa // Naadi // Ojaääre tee // 
Saarte // Tõnikse // Veskioru // Saha küla, Eedu // Kaasiku // Kaba // 
Kangru III // Kangrumetsa // Linnurohu // Püssi // Raasiku vald, Kulli küla, 
Segasumma // Rae vald, Kopli küla, Kasemäe // Kesa // Kopli // Kristjani // 
Reino // Uudismaa // Uus-Kristjani // Uus-Pendi // Vana-Nuhja // Vanajüri // 
Väike-Pendi // Võlvesaare // Võlvessaare // Ülejõe küla, Aasa 
(Lasbnamäe-Aruküla 110 kv õhuliin nr L164) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1, HMS § 11 lg 1 p 4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27218632>  (menetlus nr: 
464326), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister